-
jarropieters commented on the post, HGP Volkswagen Golf met 745 pk is een buitenkansje, on the site Autoblog.nl 4 months ago
@spykerboy: kun je geen getunede Nissan GTR R-35 op de kop tikken voor onder de 70K?
-
jarropieters changed their profile picture 8 months ago
-
jarropieters’s profile was updated 8 months ago
-
jarropieters commented on the post, Op deze NASCAR-auto mag een kenteken, on the site Autoblog.nl 8 months ago
@rhellema: Zie foto’s
-
jarropieters commented on the post, De New Stratos bewijst dat helden nooit sterven, on the site Autoblog.nl 9 months ago
Volgensmij zijn deze niet op basis van een F430, maar een 430 Scuderia. Dat is toch wel heel een andere auto. Als ik het interieur zo zie lijkt me dat ook meer uit de Scud. Of dit moet natuurlijk gewijzigd zijn, […]
-
jarropieters commented on the post, Officieel: de échte prestatiecijfers van de AM Valkyrie, on the site Autoblog.nl 9 months, 1 week ago
@trust: Wellicht 🤔
-
jarropieters commented on the post, Officieel: de échte prestatiecijfers van de AM Valkyrie, on the site Autoblog.nl 9 months, 1 week ago
@berlinetta: Inderdaad ook nog eens
-
jarropieters commented on the post, Officieel: de échte prestatiecijfers van de AM Valkyrie, on the site Autoblog.nl 9 months, 1 week ago
Die elektrische PK’s en PK’s verkregen uit een reactie kunnen niet zomaar bij elkaar opgeteld worden om tot het totale piekvermogen te komen. Het piekvermogen van de brandatofmotor ligt op een ander punt dan dat […]
-
jarropieters commented on the post, Nieuwe auto van de zaak voor het Korps Mariniers, on the site Autoblog.nl 9 months, 2 weeks ago
@gregorius: Ja zijn voornamelijk in Nederland gebouwd, onderstel en versnellingsbak zijn aangepast door Achleitner in Oostenrijk.
-
jarropieters commented on the post, Nieuwe auto van de zaak voor het Korps Mariniers, on the site Autoblog.nl 9 months, 2 weeks ago
Hey wat gaaf dat dit op Autoblog komt. Heb zelf meegewerkt aan de engineering en bouw van deze voertuigen. Was een beste eindstage opdracht.
-
jarropieters commented on the post, Vierdeurs AMG GT van 2,5 ton na 5 dagen stukgereden, on the site Autoblog.nl 10 months, 3 weeks ago
@baserati: scheelt wel al een hoop dat die auto ruim 2 ton weegt
-
jarropieters commented on the post, Gemballa’s nieuwe 911 Turbo heeft bijna 830 pk!, on the site Autoblog.nl 11 months ago
@alex1589: maar uit een 3.8 boxer die al vrij ver gepushed is om dat vermogen te krijgen toch wel?
-
jarropieters commented on the post, Autojunk Foto Van De Maand – December ’18, on the site Autoblog.nl 11 months ago
@joostie: Had van mij ook minder contrast in die foto van die bmw mogen zitten.
Voor mij foto #2 -
jarropieters commented on the post, Eindelijk is het Q5-uitlaatprobleem opgelost, on the site Autoblog.nl 1 year ago
@stekel01: mengsmering werkt ook top
-
jarropieters commented on the post, Lach als een koter, met de Fiesta R2’s 200 pk sterke motor, on the site Autoblog.nl 1 year ago
@kennone: denk dat deze auto zo’n korte verhoudingen in de bak heeft dat deze nieteens de 200 haalt
-
jarropieters commented on the post, Lach als een koter, met de Fiesta R2’s 200 pk sterke motor, on the site Autoblog.nl 1 year ago
@ikschrijfookoverautos: een Mercedes amg gt-4 blok kan tot 500 race uren aan🤔
-
jarropieters commented on the post, Vergelijking: de nieuwe Porsche 911 met de oude, on the site Autoblog.nl 1 year ago
@piedlourd: Ik vind het heerlijke stuurmans auto’s heb danwel niet in recentere modellen gereden dan de 997
-
jarropieters commented on the post, En de betrouwbaarste auto van Duitsland is…, on the site Autoblog.nl 1 year, 1 month ago
@unknown32: Toevallig weet ik dat Porsche onderdelen echt verschrikkelijk duur zijn.
-
jarropieters reageerde op deze fotoset, op de site Autojunk.nl 1 year, 1 month ago
@vtie: met 2″ kleinere wielen dan kan je de remmen denk ik niet meer kwijt, maar 1″ kleiner lijkt mij ook een stuk mooier. Verder mooi autotje.
-
jarropieters commented on the post, Dit zijn de circuits met de meeste bochten, on the site Autoblog.nl 1 year, 1 month ago
@peug206: kan er prima omheen
- Load More