• Uiteindelijk blijkt straks gewoon dat Leepu zijn “eigen” auto heeft ontworpen en de onderdelen bij een Roemeens bedrijf heeft besteld…

  • @Megakix: Ik ga er vanuit dat die waarden in de US (evenals de waarden op een fles alcohol zelf) in zgn. “proof” worden aangegeven, ongeveer 50% van de daadwerkelijke procentuele waarde. Zo is een fles Whiskey in […]

  • @imdoctorbob: Ik kan me iets voorstellen bij je gedachtengang, maar ik kan je garanderen dat dat niets met de bedrijfsvoering te maken heeft. Als je Aston Martin met Porsche gaat vergelijken qua innovatie en onderhuidse veranderingen en vervolgens stelt dat AM achterloopt, zou ik eens een kijkje in de cijfertjes nemen als ik jou was. Porsche [...]

  • @Megakix: Nee, je hoorde hem dit zeggen: “It takes a while for the speedo to turn back to 120, haha…”

    M.a.w.: Hij zit zo ver voorbij de snelheidslimiet van zijn metertje dat het met uitrollen best lang duurt voor t metertje weer 120 aangeeft…

  • Eén vrij belangrijke reden waarom de politie uiteindelijk voor de file als oplossing heeft gekozen wordt door het meerendeel van de mensen maar even vergeten. In eerste instantie is er geprobeerd de benzinedieven gewoon aan te houden na een keurige, volgens het boekje uitgevoerde achtervolgingsprocedure. Tijdens die achtervolging heeft de…[Lees meer]

  • Ik blijf het vreemd vinden dat zoveel van die elektrische wagens nog remschijven hebben. Het is ten eerste onnodig en levert ten tweede onnodig veel rendementsverlies op door een overschot aan roterend gewicht. Dat zorgt er vervolgens weer voor dat je onnodig veel energie verbruikt en voila, je accu is eerder leeg. Kan iemand mij [...]

  • De styling van de achterkant klopt niet helemaal en loopt niet lekker. De achterste raamstijl bijvoorbeeld is praktisch onzichtbaar en bestaat slechts uit een zwart stukje rubber, terwijl de voorste raamstijl een opzichtig verchroomd stuk is.

    Nee, dit kan nog wel wat verbetering gebruiken…

  • @Yeelen: Die nabewerking laat zien dat het waarschijnlijk een HDR (High dynamic range) foto is. Oftewel, 3 verchillende foto’s (over-, onder- en normaal belicht) worden gecombineerd om de lichteffecten duidelijker te maken. Nadeel met lucht is dat dit inderdaad van die aura’s geeft.

  • Van het weekend op weg naar Praag een Maserati Granturismo met volle camouflage en een Maserati servicebusje tegengekomen op de autobahn voorbij Keulen, is dit de voorbode van een daadwerkelijke spider?…

  • supergrover heeft een reactie gegeven op: Bmw M5 6 years geleden

    Wat een superbak. Pure porno op wielen.:D

    @ Jordey: Als je Remusuitlaten op je M5 gooit moet je wel een pauper zijn. Dat ding maakt van zichzelf al een schitterend geluid, daar moet je geen Golf-kitje op pleuren.

  • supergrover heeft een reactie gegeven op: Audi RS4 Avant 6 years geleden

    @vwgolf:

    Ik werk zelf in een wasstraat, en heb verscheidene vaste klanten met dúre auto’s die elke week komen wassen. Geen van deze auto’s heeft strepen of wat dan ook.

    In een goede wasstraat is dat géén probleem.

  • @GT2: En velgen kun je zeker niet verwisselen? Ik moet eerlijk zeggen dat de meeste M6-en die ik gezien heb juist geen standaardvelgen onder de auto hadden liggen.

    Overigens is ie inderdaad nep hoor, de binnenspiegel is altijd ovaal bij de M-modellen en aan deze auto klopt wel meer niet. Maar om dat nu aan de velgen te oordelen..

  • @vla:

    Nee. Ik denk niet dat je hier voor ruim 5,5 miljoen ziet staan. De S-AMG, SLR en Conti samen zijn nét goed voor 1 miljoen, en dat zijn toch echt de duurste wagens op deze foto’s. Vergeet niet dat een Veyron 1,8 miljoen uit je zak trekt hier in Nederland hè…;)

  • @SvH: Er rijden er in Nederland maximaal 30-40 rond bij mijn weten. Vergelijk dat maar eens met de RS4, en kom dan nog eens zeuren dat ie niet zeldzaam is.

    Ik hoor over een RS4 ook nooit iemand klagen, en vind deze bak misschien nog wel mooier.

  • @RA999 en Brutus:

    Nickje24 heeft gelijk. Dit is het vorige model. Zowel de remklauwen zonder sticker als de enkele pijp aan elke kant kloppen gewoon.

    Net zoals de vorige S4 gewoon 2 pijpjes had, en de S4 daarvoor zelfs een dubbele pijp aan de linkerkant.

  • @Nelis: Nee, dan hangt er meestal toch een ander kenteken op? Of vergis ik me nu en is dat alleen bij Defensie zo?

    Die blauwe knipperlichten achter de grille zie je wel vaker in een S-klasse. Hier in de buurt rijdt ook een zwarte S500 rond, verder compleet standaard, die ook van die dingen heeft. Leuk speelgoed is dat.

  • @FJC: Pininfarina bouwt alleen het koetswerk.

    @ Adriaan: Uitlaten typisch Ferrari? Ik heb Ferrari nog nooit schuingezette uitlaten zien gebruiken. Maserati ook niet, daar niet van, maar dit is écht niet typisch Ferrari.

    Nee, ik denk dat het ook nog best een testuitvoering van een Lexus zou kunnen zijn.

  • @Koenamg:

    Waarschijnlijk is dit inderdaad een diesel. Hoogstwaarschijnlijk is ie echter niet gechipt, heeft ie de Lorinserbadge bij de remakes van de originele velgen gekregen en is alleen het pijpje van de uitlaat origineel Carlsson, omdat die me wat lastiger nagemaakt te vinden lijken.

    Die velgen zijn niet echt, dat kun je niet betalen…[Lees meer]

  • Wij mogen bij ons in de wasstraat geen foto’s maken, maar je staat er inderdaad van te kijken hoeveel mensen hun auto daar gewoon naar binnen rijden. Wekelijks S65-AMG’s en andere AMG’s, één van onze vaste klanten op zaterdag is een S8 en alle modellen van Bentley passeren minimaal ééns per week de revue.

    Topmodellen blijven de Ferrari’s van…[Lees meer]

  • @Alle Pliesie-bashers hier:

    Ach. Zeur maar. Ik hoop voor jullie dat ze er inderdaad niet zijn als jullie ze nodig hebben.

    Ik blijf respect hebben voor de mensen die zich ervoor inzetten het hier allemaal veiliger te maken. Of jullie nu wel of niet kunnen rijden, en of die 80 km op dat weggetje waar je 60 mag wel of niet verantwoord is.…[Lees meer]

  • Meer laden