-
gtporsche reageerde op deze video, op de site Autojunk.nl 7 years geleden
@erik2907: wielspin en dan terug tractie
0 -
gtporsche commented on the post, Vergelijk: de nieuwe Porsche Cayenne vs de oude, on the site Autoblog.nl 8 years geleden
@trustmeiamanengineer: Hier maakt Autoblog een foutje. Het blok uit de RS5, de 2.9 is een Porsche blok (heb ik gelezen en gehoord in een filpmje). En het blok uit de panamera turbo is een nieuwe motor en niet het […]
0 -
gtporsche reageerde op deze fotoset, op de site Autojunk.nl 8 years geleden
@janjansen: oké bedankt voor de link en de uitleg. Ik was even te logisch aan het denken wat bij wielgeometrie niet altijd vanzelf sprekend is
dank u!
0 -
gtporsche reageerde op deze fotoset, op de site Autojunk.nl 8 years geleden
@janjansen: Hoe kom je erbij als je rolcentrum omlaag gaat de auto meer gaat rollen? Kan toch gewoon niet… het rolcentrum komt dan dichter bij je zwaartepunt dus automatisch heb je minder rol. Met de rest ben ik […]
0 -
gtporsche commented on the post, Breek! Audi stopt met Le Mans, on the site Autoblog.nl 8 years geleden
@dutchdriftking: Jep vrees ik ook en Audi wou ook vast blijven aan hun dieselmotor en zien nu ook dat de turbo benzinemotoren veel meer vermogen hebben en niet zoveel meer verbruiken (wat iedereen al lang dacht). […]
0 -
gtporsche commented on the post, Autoblog advies: Dikke SL600 opvolger voor 30k, on the site Autoblog.nl 9 years geleden
@audir8v10: Voor 30000 euro heb je het stuurwiel en misschien de tankdop van de 918
0 -
gtporsche commented on the post, Marchionne: elektrische auto's zijn NIET de toekomst, on the site Autoblog.nl 9 years geleden
@treinrukker: maar ze steken er bijna geen tijd meer in omdat ze zien dat goede hybride systemen en EV meer efficiënt zijn. Dus ik bekijk het zeer technisch. Maar op wat baseren jullie je? Tuurlijk is alles […]
0 -
gtporsche commented on the post, Marchionne: elektrische auto's zijn NIET de toekomst, on the site Autoblog.nl 9 years geleden
@schreute01: waterstof is zeker geen toekomst. Het is niet efficiënt en het kost te veel om ’te maken’. Ook moet het in een speciale tank zitten en op 200 bar druk. Een andere soort waterstof auto’s dag ze noemen […]
0 -
gtporsche commented on the post, Volvo S60 en V60 Polestar tienduizenden euro's goedkoper, on the site Autoblog.nl 9 years geleden
@kennone: Dit is omdat de nieuwe benzine motoren direct ingespoten zijn. Roet vorming (onverbrande HC’s enzovoort…) Bij indirect ingespoten benzine motoren had je geen roet vorming.
0 -
gtporsche commented on the post, Waarom een AB-lezer een GT-R boven de 911 Turbo verkoos, on the site Autoblog.nl 9 years geleden
@gregorius: Dat zijn waarschijnlijk u velgen die niet goed uitgebalanceerd zijn. Meest voorkomend probleem bij trillingen in het stuur. De auto is recent neem ik aan?
0 -
gtporsche commented on the post, Autoblog-advies: goed sturende auto voor 15.000 euro, on the site Autoblog.nl 9 years geleden
Iedereen vergeet de Peugeot 208 GTi, ik heb er nog geen moment spijt van gehad en past net in het budget + de combinatie van ‘comfort’ en sportiviteit is perfect!
0 -
gtporsche commented on the post, Grijp je kans: Nissan Skyline GT-R Nismo Z-Tune zoekt baasje, on the site Autoblog.nl 9 years geleden
Kan er mij iemand uitleggen waarom er 2 radiatoren achteraan hangen en waarvoor deze dienen? Ik kan me moeilijk voorstellen dat deze zijn voor de retour van de benzine te koelen is?
0 -
gtporsche commented on the post, Range Rover Sport trekt een Belgisch trainingspak aan, on the site Autoblog.nl 9 years geleden
Ik snap alleen niet goed wat dit met een Belgisch trainingspak te maken heeft?
0 -
gtporsche commented on the post, Techniek! Zo werken dieselmotoren, on the site Autoblog.nl 9 years geleden
@lekbak: Dus het zijn de meeste voorkomende problemen toch?
0 -
gtporsche commented on the post, Techniek! Zo werken dieselmotoren, on the site Autoblog.nl 9 years geleden
@junior540: Dat komt omdat ze de laatste jaren met de versnellingsbakken en eindreductie de motor in de meest efficiënte toerentallen gaat laten draaien. Dat is afhankelijk van het toerental zelf, de belasting […]
0 -
gtporsche commented on the post, Verhoogde aansprakelijkheid als je geen winterbanden hebt?, on the site Autoblog.nl 9 years geleden
@Rick-dos: Nu winterbanden zijn ook al veel effectiever in een koud en nat wegdek, de remafstand is aanzienlijk groter met zomerbanden. Dus iedereen die hier nu aan het zeggen is dat het alleen effect heeft in de […]
0 -
gtporsche commented on the post, Techniek: wat je moet weten over torque steer, on the site Autoblog.nl 10 years geleden
Sperdifferentieel is geen oplossing, het is een probleem. Daardoor moeten ze afstand tussen het verlengde van u veerpoot en het draaipunt van het wiel verkleinen door bijvoorbeeld de revoknuckle.
0 -
gtporsche commented on the post, Wut? Ruim 200.000 auto’s rijden nog op winterbanden, on the site Autoblog.nl 10 years geleden
@norge: nee dat is niet waar, alleen in losse steentjes of zoiets dergelijks.
0 -
gtporsche commented on the post, Carlos Sainz verwoordt perfect wat er mis is in de Formule 1, on the site Autoblog.nl 10 years geleden
@lincoln: Ik vind dat jij nu een beetje aan het ‘lullen’ bent… Die jongen zegt gewoon wat hij wil en jij breekt hem zomaar af. Ik denk dat de meerderheid van de autosportliefhebbers wel wat meer sensatie in F1 […]
0 -
gtporsche is geregistreerd lid geworden 10 years geleden