-
a.c. commented on the post, Met de Tesla Model 3 op vakantie naar het buitenland, on the site Autoblog.nl 5 months, 4 weeks ago
Erg leuk verhaal om te lezen, maar strookt niet helemaal met de ervaring die ik onlangs had.
Ik had als laatste rit voor mijn bijbaan als studentchauffeur de prachtige taak een Model 3 op te halen in Lyon (daar […] -
a.c. commented on the post, Bitchfight onder rechters: verkeersboetes gewoon betalen?, on the site Autoblog.nl 4 years, 1 month ago
€ 287 boete bibeko is 28 km/h te hard. En dan het lef hebben bezwaar aan te tekenen… knap
-
a.c. commented on the post, 4G+ breidt uit in NL. KPN neemt duizendste mast in gebruik, on the site Apparata 4 years, 2 months ago
Als iPhone 5 gebruiker ben ik hier heel blij mee. Die nieuwe masten werken op de LTE1800 band, waardoor ik op steeds meer plekken met KPN nu opeens 4g heb, wat normaal op de door deze telefoon niet ondersteunde […]
-
a.c. commented on the post, U voegt in op de A16 bij Breda, hoe hard mag u hier?, on the site Autoblog.nl 4 years, 4 months ago
Zolang hij de borden aan beide kanten heeft aangepast, kan je prima 180. Als het bord slechts aan één kant stond, hoor je als automobilist toch te weten dat de regels voorschrijven dat snelheidsborden (en een paar […]
-
a.c. commented on the post, Gestuntel Nederlandse Vmax was nooit zo schrijnend [video], on the site Autoblog.nl 5 years, 6 months ago
Het is helemaal niet moeilijk. In Nederland moet op snelwegen en dubbelbaans autowegen met 2 of meer rijstroken de maximum snelheid met borden aan beide kanten van de weg worden aangegeven. De 80 en de 120 staan […]
-
a.c. commented on the post, Duitse rechter laat onschuldige hardrijder schadekosten meebetalen, on the site Autoblog.nl 6 years ago
@sir_smokalot: Dan is het nog altijd 2-baans, met 2×2 rijstroken. als het 8 rijstroken waren (4×4) dan was het nog steeds een 2-baans snelweg. Misschien in je theorieboekje nog even het verschil tussen rijbaan en […]
-
a.c. became a registered member 6 years ago