Member Activities
-
gekke-turbo commented on the post, Welke BN'er rijdt hier zonder handen aan het stuur? , on the site Autoblog.nl 15 years geleden
@Svenska_Aeroplan_AB:
Tsjonge jonge svenska begin jij ook al aan de “non-nieuws”-comments-trend. Sinds wanneer is autoblog een nieuws-site. Als de post je niet aanstaat dan reageer je of lees je het bericht helemaal niet. Yes, life can be that easy!0 -
gekke-turbo commented on the post, Hieperdepiep! Mercedes S-Klasse (W126) is 30 jaar, on the site Autoblog.nl 15 years geleden
Het begint hier wel steeds meer op een kindercrèche te lijken(everybody hates Ahura). Begin me er steeds vaker aan te irriteren. Sla steeds vaker de reacties over tijdens het autobloggen.
Misschien is een soort blokkeer functie of rating functie wel handig. Kan je makkelijk bepaalde reacties eruit screenen.
0 -
gekke-turbo commented on the post, Hieperdepiep! Mercedes S-Klasse (W126) is 30 jaar, on the site Autoblog.nl 15 years geleden
Deze post maakt me dag weer helemaal goed. Ik heb namelijk zelf net een 500 SEC aangeschaft uit ’83.
Lijkt wel of je in een kompleet andere wereld instapt! Simpele zijn allemaal elektrisch en het grappigste is dat het merendeel het na 27 jaar nog steeds doet!
0 -
gekke-turbo commented on the post, Top 12 redenen waarom de Saab-Spyker deal briljant of oerdom is., on the site Autoblog.nl 15 years geleden
@wilcoschuurs: Ach ja, dat geldt voor meerdere mensen in de accountant wereld…
Accountants hebben nu eenmaal de macht om cijfers zodanig om te buigen dat verlies winst lijkt en dat schuld bezit lijkt…
0 -
gekke-turbo commented on the post, Top 12 redenen waarom de Saab-Spyker deal briljant of oerdom is., on the site Autoblog.nl 15 years geleden
@wilcoschuurs: Probeer die rekensom is bij banken toe te passen. Ik wed voor €50 dat er geen één een lagere uitkomst heeft dan 5.
Simpel boekhouden kan je alleen toepassen op simpele bedrijven…
0 -
gekke-turbo commented on the post, Top 12 redenen waarom de Saab-Spyker deal briljant of oerdom is., on the site Autoblog.nl 15 years geleden
@wilcoschuurs: Probeer die rekensom is bij banken toe te passen. Ik wed voor €50 dat er geen een lager uitkomt dan de 5.
Simpel boekhouden kan je alleen toepassen op simpele bedrijven…
0 -
gekke-turbo commented on the post, Details, gallery en video van Audi's nieuwe A8 [updated], on the site Autoblog.nl 15 years geleden
Doe mij maar de 7 serie of nee toch de S-klasse, misschien toch de Maserati. Pffff laat me niet lachen. Van de 200 bloggers gaat misschien 1 of 2 in die segment shoppen.
In dit segment is het uiterlijk zwaar ondergeschikt voor de potentiele klant; die wordt gereden, die zit op de achterbank. Status, comfort en interieur. En die 3 dingen hebben…Lees meer
0 -
gekke-turbo commented on the post, Onuk Sazan: nieuwe sportwagen van Turkse bodem, on the site Autoblog.nl 15 years geleden
@Robbie; Murat Gunak is de enige die noemenswaardig is. Die andere twee nog nooit een productiemodel of een 1 op 1 schaal concept getekend.
0 -
gekke-turbo commented on the post, Meer info over de Nederlandse Voisin A-JT, on the site Autoblog.nl 16 years geleden
@frans; stop er een v8/10/12 in en verkoop hem voor 3ton gegarandeerd succes. Verkoop je hem voor 75.000 met een 4pitter en je raakt het niet eens kwijt aan de straatstenen!!!
Just free advice….
0 -
gekke-turbo commented on the post, Over autodesign gesproken… , on the site Autoblog.nl 16 years geleden
Design is pas mooi en tijdloos als het zowel technisch en esthetisch gebied een mijlpaal is. Bij de Aston db9/dbs/v8 vantage is dit een groot gemis. Over 10-20 jaar heeft iedereen het over de mooie Astons van vroeger maar alleen de experts zullen ieder model apart kennen.
Daarom is de Muira bijvoorbeeld onsterfelijk. Ook de Carrera GT komt hier…Lees meer
0 -
gekke-turbo commented on the post, Jaguar XJ duikt op in PC Hooftstraat, on the site Autoblog.nl 16 years geleden
Ik stel voor dat we een werkgroep samen stellen om een XF te nemen, de voorkant eraf te slopen en de voorkant van de XJ erop te monteren (kan ook precies andersom, maar lijkt me wel moeilijker). Dan heb je de mooiste sedan ter wereld kan ik je haast garanderen.
0 -
gekke-turbo commented on the post, Mannen kunnen niet autorijden, on the site Autoblog.nl 16 years geleden
Even een algemene vraagje; Hebben jullie ook veel last van de crisis?
Een topic zoals deze (nieuws over nieuws wat al jaren geleden ook al redelijk bekend was) gaan wel erg ver. En ook de laatste rijtest is een van genomineerden voor de slechste aller tijden; Het gaat over een auto die lang en breed gedaan is met wat plastic wat…Lees meer
0 -
gekke-turbo commented on the post, Akio Toyoda nieuwe baas van Toyota, on the site Autoblog.nl 16 years geleden
Kijk daar kunnen wij nou wat van leren!
Die japanners maken niet de mooiste auto’s, mar kwalitatief gezien toch wel een van de betere. En nu weet je waarom. Het gaat zo slecht met de economie, wat doen ze bij Toyota; ze ontslaan niemand, maar laten de werknemers opleiden met de vrije tijd die ze hebben gekregen.
En wij maar raar opkijken,…Lees meer
0 -
gekke-turbo commented on the post, Mercedes-Benz E 63 AMG is zuinigste 500+ pk supersedan?, on the site Autoblog.nl 16 years geleden
Ik denk dat de marketingboys van MB bijna een grote fout hadden gemaakt. Gelukkig klopte er niks van die uitspraak. Want zeg nou zelf; “zuinigste in de 500pk + klasse” dat zou voor de meeste een reden zijn om hem niet te kopen!!
Veel mensen kopen zo’n auto om juist de minst zuinige te zijn. Je ziet Jaguar toch ook niet dat als verkoopargument…Lees meer
0 -
gekke-turbo commented on the post, De melkboer van onze Shell CEO is een trendsetter, on the site Autoblog.nl 16 years geleden
Hij heeft ergens wel een punt. Dat hele groene stroom verhaal is helaas niet eens half zo efficient als een kolencentrale uit de ’60 (qua €/kw) en dan hou ik de nucleaire centrales buiten beschouwing.
In Denemarken heb je (als ik het niet verkeerd heb) s’werelds grootste
off-shore windmolenpark, iets van 100 windmolens. Output; genoeg stroom v…Lees meer0 -
gekke-turbo commented on the post, Verkopen van Duitse drie zijn verder gedaald, on the site Autoblog.nl 16 years geleden
@Citrofiel; de grote drie maken vooral innovaties waar de markt om vraagt, terwijl andere fabriekanten innoveren om maar innovatief te zijn, wat wel eens in de verkeerde keelgat bij consumenten. Zoals die 21ste airbag van Toyota die ervoor moet zorgen dat de achterpassagiers de hoofden niet tegen elkaar stoten.
Steeds vaker en vaker krijg het…Lees meer0