• @hp,

    Wat is er eigenlijk zo slecht aan Renault? Noem eens een merk wat jij dan goed vindt

    @Simpson en hier dan? Woningbouwverenigingen, onze minister-president, BEATRIX!

    En wat nou China als test-land? Het zou wel kunnen dat de wagens daar komen, maar niet echt als test product, anders krijg je alleen maar “Commies” producten.

  • @Summer

    Hoezo dat?
    Jarenlang zijn wij gewoon naar de monteur om de hoek.
    Evengoed en nog goedkoper. Bij de dealer moet je het aan man/vrouw uitleggen die er niks van begrijpt. Vervolgens moeten die weer het gaan uitleggen aan de monteur. Kost meer tijd en nog meer geld.

  • Trouwens, me vader heeft 5 jaar gereden met een C5 uit het jaar 2000.
    5 jaar alleen maar moeten betalen voor APK eigenlijk… 20 euro per keer.

    Na 5 jaar weer een andere auto een Audi A3 beetje klein vergeleken met C5 en 5 jaar weer bijna voorbij 🙂 Woensdag Peugeot 308SW ophalen. Dankje overheid voor de 1000 euro.

  • Het probleem met Lancia is dat men vaak denkt dat het exclusiever wagens zijn zoals Lexus, of een Mercedes S-klasse.
    Deels omdat je ze niet vaak op straat ziet en wellicht ook niet vaak hoort.

    Maar integendeel je moet de dealer eens binnenstappen en dan zie je de prijzen zoals een Ford Mondeo, en dan prefereer ik toch de Lancia Delta.…[Read more]

  • @timberleek geweldig!

    Nog steeds voor de analfabeten hier: Deze worden ingezet als HULP!! Niet voor het vervoer van de patienten.

    Trouwens waarom niet in Limburg? Misschien gaat de koeienstank dan wel eens weg hier.

  • Budgetlimiet hoezo dat eigenlijk? Een beetje normale wagen kost al een paar miljoen. Laten we zeggen brandstof, banden en de rijders. Nog een paar 10 mijoen euro weg. De monteurs en blablabla ook nog eens weer een miljoen weg. Tja, tel ze bij elkaar op en je hebt al gauw 30 mln. euro en dat enkel voor 1 wagen. Alle teams hebben meerdere wagens dus…[Read more]

  • Zullen we het gebruik van de Belgische buren vergeleken met die van ons?

    Er rijden Duitsers, Spanjaarden, Nederlanders en Fransen over de wegen van Belgie en dat ter vergelijking in Nederland alleen maar Nederlanders en een enkeling uit Duitsland. Ik vraag me af hoe Nederland het zal oplossen als het gebruik van de wegen even hoog als onze Zuiderburen.

  • Ik heb gisteren nog leren rijden, jaja mijn profiel heeft het goed ik ben 15, vergeleken met de meeste leer ik het al zeer laat.

    Het starten en stuurwerk is goed kun je zeggen, maar schakelen naar 2 of hoger gaat moeilijk dus het verbijstert mij echt dat ze het in 2x keer kan!
    Trouwens schakelen doe je toch op je gevoel en niet qua toerental…[Read more]

  • @Oly LOL over stroomverbruik van de Maglev? Die zal net zo hoog zijn als een wijk in Amsterdam, kijk eens naar Shang Hai PER DAG lijden ze rond 100.000 euro verlies op die lijn. Waarom houden ze hem open? Prestige! De enige steden met een vorm van dit soort techniek ligt in China en Duitsland.

    Tja, als het een aparte rijbaan of weg nodig…[Read more]