• Wauw, wat een reacties! Mr. R mist z’n punt, maar is gewoon dezelfde. Ben niet zo’n hele trouwe reaguurder, maar vind het toch wel cool dat ik m’n naam kan claimen!

    Heeft ook iedereen netjes z’n profiel ingevuld? Wel zo belangrijk (…voor autoblogger en consorten). Anyway; goed en leuk dat inlog-gebeuren!

  • O-o-o! Wie mooi wil zijn moet pijn leiden!

    Buitengewoon schitterende bak, echt heel erg mooi… máár! Een één punt zes? Dan duurt het 14(!) seconden om naar de 100 te kruipen! 14 seconden! Hallo! Een Volkswagen Passat 2.0 TDI 110pk Bluemotion doet dat in 11,9 seconde en nipt ook nog eens minder diesel, maarja… een Passat is een Passat en een…[Read more]

  • Mr_R commented on the post, Trouwauto’s, on the site Autoblog.nl 10 years, 11 months ago

    Verbazingwekkend dat er nog maar één Jaguar is genoemd! Denk dat boeman wel een punt heeft: eigenlijk veel beter om je te laten rijden op zo’n dag.

    Ik zou gaan voor een dikke Jaguar XJ LWB of beter nog een Daimler Super Eight! Rolls-Royce is me net een beetje te, een Bentley Arnage zou ook schitterend zijn! Maar de Daimler blijft toch ook wel h…[Read more]

  • Was het niet zo dat Subaru tegenwoordig weer los is van GM en deze samenwerking tussen Saab en Subaru zo goed als uitgesloten is? (Gevonden! http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=190 GM verkocht aandelen Subaru aan Toyota)

    Dus alleen toen reeds gedeelde modellen werden voortgezet en geen nieuwe projecten zoals dit beest? De 9-2X was…[Read more]

  • Geniaal stukje, Wouter! Zo’n klein stukje tekst met zoveel sarcasme; leest leuk! 😉

    Absoluut totale onzin natuurlijk die hele verkiezing, maar leuk voor Opel. Dan is ook lekker-burgerlijk-Nederland overtuigd dat dit een goeie bak is.

    Nog meer marketing-geneuzel dat hier, volgens mij, nog niet voorbij was gekomen:…[Read more]

  • Ik zou zeggen, op bestelling ook voor Europa!

    Ik vraag me altijd af waarom al die premium modellen zo’n waardeloze beenruimte hebben achterin. Als je grotere kinderen hebt moet je dus maar net toevallig genoeg geld hebben voor een A6 (waarschijnlijk niet, anders kocht je sowieso wel een A6) of in een Passat stappen: niet leuk en weg klant voor…[Read more]

  • Wat een lousy interview van het AD! Ze hebben totaal de verkeerde persoon te pakken voor de vraag ‘wel of niet kopen, die winterbanden?’! Vraag dat aan een techneut die de écht precieze verschillen kent.

    Mijn – totaal niet representatieve – ervaring met winterbanden is minder goed dan de ervaring met zomerbanden, in Nederland. In Oostenrijk…[Read more]

  • Ik begrijp niet dat er zo weinig belangstelling is voor Saab. Het is een merk met nog steeds een redelijk sterke naam, een wereldwijd dealernetwerk… er moeten alleen auto’s ontwikkeld worden.

    Is Saab niet iets voor Renault? Misschien kunnen ze dan bodemplaten van Infiniti gebruiken.

    Voor nu zou ik zorgen voor een 9-3 opvolger die net wat…[Read more]

  • BMW Nederland goes 2 fAsT 2 FuRiOuS! lEiP!

    Foute bak, met die mega overload aan niet-echt-after-market-maar-toch-ook-wel maar spullen. Wel hulde voor de marketing van BMW Nederland, ze creëren zoveel aandacht voor die nieuwe accessoire lijn! Alsof het iets bijzonders is! Maar elk merk heeft natuurlijk accessoires om je auto mee op te leuken…[Read more]

  • Wauw, geniaal als ze dat zouden doen! ‘Áls ze dat zouden doen’, helaas.

    Van Project Kimber hebben we nooit meer iets gehoord, Volkswagen is al jaren van plan een roadster te bouwen, Mazda zou met een kleine MX5 komen, Renault zou iets doen met Alpine, BMW wilde een kleine Z4, Fiat dacht over een Dino en de soap rondom de Lancia Fulvia is…[Read more]

  • Ja, Lexus-mensen! Gaan jullie potverdorie nog eens auto’s maken of zijn we te druk met bomen knuffelen?

    A3 / 1-serie / C30 concurrent, diesel in de GS-serie, IS in stationuitvoering, hop-hop-hop! Met stilzitten ga je geen marktaandeel winnen. Actie!

  • Het worden gouden tijden voor de Volkswagen dealers, in vergelijking met hun concurrenten. Volkswagen (en straks ook Audi) brengen zuinigheid op een realistische basis: heel erg goed! BMW is natuurlijk al langer goed bezig, maar in een andere klasse dan Volkswagen.

    Jammer dat de Fransen zo achterblijven in deze ontwikkeling! PSA maakt veel te…[Read more]

  • Ik heb echt nog nooit zó’n lousy presentatie gezien! Geniaal! Hahaha!

    Wat je ook gesnoven hebt, Wouter, ’t werkt! 😉 Dat die A4 dan 205g/km doet en geen 206, die kleine Nissan geen Twingo maar Alto kopie is en Exeo-rijders wel een haarband zullen dragen, doet er allemaal echt niet meer toe. Hilarisch! Geniaal!

  • ‘Seat heeft aardig geprobeerd om de Audi A4 roots te verbergen, maar wie goed kijkt zal ze zeker zien.’ Lieve Robbie, check eens http://www.specsavers.nl; daar werken hele aardige mensen die je helpen dit soort dingen nooit meer te schrijven 😉

    De voorkant is nog niet eens zo slecht, maar en profil en de achterkant! Het is té Audi! Zelfs Skoda deed…[Read more]

  • De droom voor elke lease-rijder? In de basis een fraaie bak en in het middelste bijtellingstarief van 20%. Een S-line pakket erop, flitsend kleurtje en fraai setje wielen met banden die wel grip hebben en hij’s perfect!

    4,0 l/100 km is wel erg zuinig trouwens! Een maar 105g/km! BMW hád een relatief flink zuinige 3-serie, maar nu niet meer.

  • @Citrofiel: ik dacht precies hetzelfde! Waren we niet vrienden met de jongens van Gaspedaal.nl?

    Zie de meerwaarde van Zomoto trouwens niet in de overvolle markt van autowebsites. Waardeberekeningen geloof ik toch nooit zo; uiteindelijk telt wat de dealer er voor geeft en dat is van zoveel factoren afhankelijk. Zie verder niet iets waarop ze…[Read more]

  • Nou, die koplampen… misschien is het een kwestie van wennen. ’t Past niet zo. Het zit me nog niet helemaal lekker.

    Maar check dan dat stúúr! Het logo komt uit je stuur als een nare puist en dat onbestemde chroomrandje snap ik ook helemaal niet. Ben ik echt de enige die dat stuur echt ‘zum kotsen’ vindt?

  • @Waxweazel: Hm, had ’t niet gedacht, maar je hebt wel gelijk. Volgens verkoopcijfers van Rai Vereniging zijn er dit jaar tot en met augustus in Nederland zo’n 6000 Twingo’s verkocht tegen 4000 500’s. Waarom? Ik kan ’t niet verklaren. Iemand?

  • Gek plaatje eigenlijk: moet ik dan alsnog op een knopje drukken om de deuren te openen of te sluiten? Ik heb bij een Renault geen knopjes nodig: alles handsfree.

    Vind het wel geniaal. In de telefoon zit ook altijd een reserve accu, meen ik, om de tijd door te laten lopen. Hier kan ook de autosleutel op werken. Het is een kwestie van tijd…[Read more]

  • Eíndelijk! Eindelijk gaat TomTom geintegreerd worden. Niet echt hard nodig bij Renault, want daar is geintegreerde navigatie al niet eens zo duur en werkt het uitstekend.

    Ben benieuwd hoe ver ze gaan met integreren, want bij Seat ging het over ‘semi-integreren’ volgens het persbericht van TomTom zelf. We willen foto’s!

  • Load More