• Als ik één van zijn ventures Sapphire Funds bekijk:
    “Sapphire Fund was established in 2002 to support the efforts of organizations contributing to the health and well-being of Philadelphia’s gay, lesbian, bisexual and transgendered community and those who support them.”

  • Link gaat volgensmij naar verkeerd URL…

  • Quadofoglio (verbastering Quadrifoglio) betekend Klavertje Vier. Maakt mij niet enthousiast…

    “Hé Chef wat rij jij?”
    – “Alfa Romeo Juliet ‘Groen Klavertje Vier’… racen?”

    Maar wel mooi ding, en als ik de tests e.d. moet geloven kunnen we in de toekomst nog veel van Alfa verwachten.

    Kies dus toch voor de Alfa 🙂

  • Okay de X6 is geen mooie auto: Rare lijn, net geen SUV, net geen ‘GT’, maar het interieur is gewoon BMW dus gewoon mooi Am I Right?

    Dus waarom, in hemelsnaam, gaan die verneukers bijna alle tijd en moeite steken in een zwartblauw geblokt pauperglans interieur? Wat een faal.

  • Is win-win situatie voor MINI natuurlijk. Beetje David en Goliath-verhaal. Als MINI aan de race begint hebben ze voor het publiek al gewonnen. Als Porsche er op in gaat zijn ze niet zo snugger. Ze zijn wel snugger dus die race komt ‘r niet.

    Daar hebben ze een woord voor… Bluffen?

  • Best een mooie auto, maar lijkt niet op een Renault (kan nog komen weet ik) maar vooral: lijkt niet op een premium.

    Net als de Vel Satis een goed idee, maar slecht uitgevoerd op het verkeerde moment.

    Enige pluspuntje aan Aziatische bouw, elektronica zit beter in elkaar dan in de Laguna 😛

  • Ik denk dat de nieren schrikbarend verder naar beneden zullen lopen, mogelijk zit de shopper wel in de buurt. Verders vraag ik me af waarom er zo geoordeeld word op BMW, als dit nog maar een photoshop is? Laten we afwachten wat r onder het doek vandaan komt!

  • Waarom kunnen ze die nieuwe elektrische wagentjes niet een normaal design geven? “Milieubewust” rijden, OK, maar als dat gelijk staat aan voor lul rijden dan pas ik voorlopig nog even. Daarnaast is het nog maar de vraag of het echt zo milieubewust is, die extra elektriciteit moet ook ergens vandaan komen…

    @Laurens: Kerncentrales zijn de meest…[Read more]

  • NOL commented on the post, Poepbruine matte X6, on the site Autoblog.nl 10 years, 6 months ago

    @13: Ik kan me goed voorstellen dat je je schaamt voor die M5.
    OT: Tikkeltje gewaagd, maar ik zou me er graag in willen vertonen 🙂 En ja, die treeplanken zouden ze eigenlijk wat aan moeten doen.

  • NOL commented on the post, BMW 750i 2009, on the site Autojunk.nl 10 years, 6 months ago

    Wat toegevoegde info:
    22″ Hartgemetaal met 325/25 rubberts en 20mm spacers aan de achterzijde.
    Verlaagd, hoeveel precies weet ik niet.
    Nummerplaathouders en nieren hoogglanszwart meegespoten.
    Qua opties HELEMAAL VOL, van de 1ste tot de laatste bladzijde van het boekje.

    Mocht je nog een keer een witte X6 5.0iX-drive met bijna identieke…[Read more]

  • Audi heeft geen enkel karakter of merkidentiteit.
    “Voorsprong door techniek” en dan zetten ze nu een slap aftreksel van de Efficient Dynamics (standaard op elke nieuwe BMW) op “ruim” 4 modellen…

    Audi doet niets anders dan kopiëren jatten! Nieuwe technieken uit “eigen huis” zijn nauwelijks indrukwekkend (TSI? :S) en hebben dan ook vaak…[Read more]

  • Het lijkt er op dat VAG geen groot budget heeft voor de plastisch chirurg…
    Leon blijft echter een mooi sportief model. Daarnaast wacht ik nog steeds op WTCC diesel-techniek voor op de openbare weg, misschien dat dat de specs wat serieuzer kan opleuken.