• Toen ik nog in een dorp woonde hadden we een lada-garage in dat dorp… Is een lada mooi? Nee. De samara was jammer. Maar de lada niva (die jeep) is nog steeds fantastisch. Het spijt me dat de russen geen top-auto’s hebben gemaakt terwijl ze met gevechtsvliegtuigen toch lekker bezig waren (migs).

  • Thumbs up! Je sleurhut ergens neerzetten en toch met je aston lekker cruisen… Wie dit niet kan begrijpen is echt wereldvreemd (niet iedereen met een aston heeft een kamer in een superduur hotel, en daarnaast is een camping veel leuker dan een hotel).

  • power to weight ratio is allemaal heel interessant, maar 400+ pk is sowieso veel, onafhankelijk van het gewicht. Als je geen wedstrijd wil winnen op het circuit maar gewoon met een uit de kluiten gewassen bak wil rijden (zoals de meeste kopers) is dit een fantastische auto. Mooi, toch een beetje ingetogen, en klasse…

  • @w0o0dy Dat werkgevers zonder personeel niets verdienen is misschien waar, maar personeel is wel te vervangen. Dus hoewel je waarschijnlijk goed werk doet voor je baas zou ik niet al te hoog van de toren blazen. Niemand is onvervangbaar (helemaal in deze tijden van crisis niet).
    Overigens zou ik zelf als ik baas zou zijn alle bedrijfswagens…[Read more]

  • Volgens mij is het idee dat er een groot stuk van het circuit mag worden afgesneden een aantal keer per race (dus niet uitrijstroken en dergelijke maar echt een kilometer afsnijden). Ik zie het leuke wel: nog meer tactiek (als het droog is afsnijden, en als er geel hangt)en langzamere auto’s voor snelle auto’s dus meer inhaalmanoeuvres.

  • De meeste reacties hier gaan over nederlanders. Ik voel me dus aangesproken. Ik ben misschien wel die eikel die met 129 op de teller inhaalt, maar ik begrijp nog steeds niet waarom iemand, terwijl het duidelijk is dat ik niet naar rechts kan, toch begint te duwen. Nog erger: begint te seinen. Ik ga gewoon niet harder rijden ivm boetes, en als de…[Read more]